Sunday, December 14, 2014

64.dedikasi

Setiap pekerjaan itu mestilah dilakukan dengan bersungguh-sungguh serta tekun dan tulus ikhlas. Tanpa mengharapkan sebarang pujian dan sebarang kepentingan peribadi semata-mata. Dedikasi akan membuahkan kejayaan. Sudah tentu ianya memerlukan tenaga,fikiran dan masa yang agak lama.

Tidak mungkin anda dapat membaca tulisan saya ini sekiranya anda tidak berdedikasi dari kecil untuk belajar membaca. Terserahlah pada orang lain samada untuk hargai dedikasi kita. Yang penting kita telah buat yang terbaik.

6 comments :

nita said...

setuju ^_^

mohad said...

nita..bagus...

Fairuz said...

Assalamualaikum, hai :)

Jemput ke 1st giveaway saya :)

http://picturefinding.blogspot.com/2015/01/kalerfess-1st-giveaway.html

fatinhanafi said...

salam ziarah juga~ :)

Unknown said...

Оцените: проститутки Одессы недорого
красивая девушка пригласит к себе в гости сделаю все Женщина должна быть настолько умна, чтобы нравиться глупым мужчинам, и настолько вульгарна, чтобы нравиться умным.

Unknown said...

Are you confronting error while selling and buying bitcoins in Gdax? To resolve this error, you can take help from the professionals by dialing Gdax customer service number 888-764-0492.It is a cost-free service and is working round the clock.You can talk to experts and share your issue with them. They will provide a best-suited solution to fix it.The experts are knowledgeable and have years of experience and most importantly you can trust them, so reach them to clear your doubt.